Ne moraš me razumeti

Moja duša je slobodna… Ne moraš me uvek razumeti… Ali mi daj zagrljaj. Tvoja blizina i nežnost, neka budu podrška mojoj slobodi. Slobodna duša su i sve moje suze i sve moje reči. I baš tada, kada sam slobodna da zaplačem, tada mi najviše treba tvoj zagrljaj. Valjda si shvatio da je to ono što je i najlakše kada si sa mnom. Pomeranje ruku u jedan zagrljaj je najmanje što tražim. Jer ja pomeram mozak, i tvoj, i moj… Zato, ne moraš me uvek razumeti ali me zagrli… Čvrsto me zagrli. Inače, pomeriću ti mozak. Mi smo se desili… I mi smo se izabrali. Dotakla sam ivice tvojih misli, došla do tvoje duše ali ti još uvek nisi slobodan. Trebalo bi već da me znaš napamet… Trebalo bi već da me znaš celu. Opraštam ti što me ne razumeš ali zagrljaj mi moraš uvek dati… On je tvoja karta za sve moje oproste. Moje srce kuca za tebe… Tvoje srce kuca za mene. Utonuti u san, zagrljen sa glavom na srcu, koje kuca samo za tebe… To je sloboda… To je nagrada za sve greške… To je lek za sve bolesti… To je oprost za sva nerazumevanja. Pustiš nekoga u sebe, zagrliš ga čvrsto i ne puštaš ga daleko do sebe. Grliš u snovima, u mislima, na javi… Grliš čvrsto i ne daš nikome, ne daš da ode od tebe. Ne moraš me zato razumeti… Ne moraš rešiti ni jedan moj problem ali nemoj biti ti moj problem. Ti me samo zagrli… Učini da se osetim posebnom… Učini da se osetim sigurnom… učini da se osetim voljenom… Učini da budem srećna. Oslobodi se… Oslobodi svoju dušu… Zagrli me…

razumeti-zagrliti-zoja-zivot

Оставите одговор

