Žena

Znam ja kada sam gubitnik… Nije to baš uvek lako prihvatiti. Pucala sam po svim šavovima… Život me označio… Verovala sam… Čula previše neispunjenih reči… Postala sam teška žena. Postala sam gubitnik. Izgubila sam neke ljude. Međutim naučila sam da je i to dar. Ostala sam bez onih što mi sude… Pustila sam da idu… Primila sam previše udaraca. Očvrsnula, postala tvrda… Postala sam ”slepa” i “gluva” za neznanje. Možete pričati, ne čujem vaše glasove… Gledajte me ali ja ne vidim ništa, moja glava je uzdignuta iznad svega. Ostavljam iza sebe sve neozbiljne priče i kuloarska ogovaranja. Popunjavajte svoje dane bez mene. Napravila sam veliki zid oko sebe… Neću da više iko pogrešno tumači moje emocije… Neću da živim u iluziji… Ne želim nesporazume sa sobom… Život je čudan…
Sada samo hrabri ostaju pored mene. Kažete da sam teška žena… Ne… Ja sam samo umorna žena.
Ipak znam, patnja nam pomaže da rastemo… Ljubav živi u srcu… Ne u oku… Ispuniti i glavu i telo ljubavlju. Vatra ne gasi vatru, već voda… Mislila sam da svi imamo isto srce… No nije tako… Naše srce je veliko, onoliko koliko dajemo. Kada sve dajemo i uzimamo zdravo za gotovo, Dolazi do neizbežnog… Postajemo gubitnici… Prihvatam sada sve… Prihvatam svoje misli… Prihvatam život. Život je čudo… I uvek je dobro vreme za dobre ljude i dobar život… Ne predajem se… Kada nešto hrabro želimo, to nam se i ostvari.
predaja-zelimo-ostvariti-zoja-zivot
Оставите одговор

