Dragi, ne kupuj mi cveće

Više se žena spotaklo o cveće prosuto ispred njenih nogu, nego o stepenik… Zato, dragi ne kupuj mi cveće… Pusti da se ja i dalje saplićem o stepenike i svoje noge… A ti me voli, grli i drži za ruku. Cveće mogu kupiti sama… Mogu i živeti bez njega ali bez tvoje ruke u svojoj ja više ne mogu živeti! Cveće ću ubrati sama iz naše bašte svakog jutra, kad ustanem iz tvog toplog zagrljaja… I saplitaću se svaki put o stepenik jer žurim da se vratim nazad kod tebe ljubavi moja.  Zato dragi ne kupuj mi cveće… Volim da se saplićem o ljubav,ljubavi moja.

P.S. Bolje mi kupi čokoladu.

dragi-cvece-stepenik-zena-zoja-zivot

4 thoughts on “Dragi, ne kupuj mi cveće

Оставите одговор

