Čekajući autobus

Sela sam na klupicu dok čekam moj bus. Sedimo jedna žena i ja. Dolazi dekica i muva se tu oko nas. Šeta ispred nas. Povučem se ja na kraj klupe, rekoh ako hoće da sedne. Ništa on… Kao straža prolazi ipred nas. Tamo-amo… Tamo-amo… Pet koraka napred, okrene se na jednoj nozi i pet koraka na drugu stranu i sve tako u krug. Odlučnim, vojničkim korakoma, maršira on ispred nas. Sada kad bi neko i hteo da sedne, ne može da priđe klupi od njega. Pomislim da se on i ova žena na klupici poznaju, ali su u nekoj svađici. Pa on ljut, maršira, namerno je nervira. Pogledam u ženu, na njoj ne vidim nikakve znakove poznanstva sa njim. Možda samo šeta, zbog zdravlja, rekao mu doktor. Probaću da ga ignorišem. Puno čudnog sveta danas. Polako odlzim za svojim mislima, pravim planove, šta spremiti na brzaka za ručak. Mogla bi da ispržim papriku, za mene sasvim dovoljno. Volim prženu papriku možda da dodam i paradajz, već par dana mi stoji… Propašće. A da napravim Bećarac? Ma neću… Ispržiću samo dve-tri paprike za sebe, dovoljno mi je to. Na stanici se već napravila gužva. dekica i dalje promiče ispred nas. Tamo-amo… Vidim da ga ljudi čudno gledaju. On kao da nikoga ne primećuje, samo čuva klupicu i nas dve. Eno ga tramvaj. Žena sa klupe se sprema da ustane. Dekica se zaustavlja. Staje negde na pola puta između nas dve, taman da mi možemo da ustanemo ali da niko ne može da sedne. “On to čuva klupu?” Razmišljam u sebi. Napokon žena ustaje. Velika većina ljudi sa stanice kreće ka tramvaju, ja ne… Čekam autobus. Kako je žena ustala i napravila dva koraka, dekica brzo prilazi mestu gde je ona sedela. Saginje se i baš tamo gde su bile njene noge stoji jedna cigareta. Stavlja je brzo u usta i sa već pripremljenim upaljačem pali.

cekajuci-zoja-zivot

6 thoughts on “Čekajući autobus

Оставите одговор

