Ne čačkaj mene

Što se tiče tuđih izbora, tuđih života jako sam tolerantna… Toliko da se samo sa malim procentom ljudi slažem po tom pitanju…Hahaaaaaaa… Ali zato po pitanju svog života i svoje intime jako konzervativna… Zatvorena sam kao konzerva. I tu se sa malim brojem ljudi slažem… Problem je što je naš svet pobrko lončiććeeeee….Olako osuđuju svakoga a ne kreću od sebi. Mislim da svima nama vodič treba da bude ljubav, pravda i poštenje… A mnogi su danas nepravedni. Svako treba da krene prvo od svoje spavaće sobe… Pa kujne… Pa kupatila… Pa dnevne sobe… Pa svog dvorišta itd…Tu da sredi situaciju.. Pa tek onda da sebi da za pravo da nekome uputi kritiku! Mnogi su licemerni i koriste dvostruke aršine! Muževi tuku žene… Žene ih varaju… Jedni druge lažu… Svako svakog… Ko s kim stigne… Al svi pošteniiiiiiiiii… U jeeee… Idilične porodice, pred drugima a kad su sami nemaju o čemu da pričaju… Iz takvih porodica izlaze deca koja su sutra prestupnici, manipulanti i nesrećnici… Kod mene brate i sestro slatka jok… Nije tako… Kad sam ljuta galamim, kad sam tužna plačem, kad sam srećna svi to znaju… Dala sam sebi za pravo da mogu biti svakako raspoložena… To me čini ljudskim bićem , tome učim i dete.. Tako su me i prijatelji prihvatili… Nema laži, nema foliranja! mada mnogi misle da sam folirantkinja, dok me ne upoznaju. A lažni moralisti, veliki ljudi… Dobri muževi koji tuku svoje žene… Divne žene koje varaju svoje muževe… Oni kojima je haos u kući i glavi… Pametnjakovići i ostali… E njima sve smeta a pre svega ljubav i nečija sreća… Oni mogu svima da morališu a ni M od morala nemaju… Zato krenite od sebe, pokušajte bar da budete bolji ljudi… Da ne osuđujete olako, čak šta više, naučite prvo da sredite svoje živote! Dobar čovek ne širi mržnju! Potrudite se bar mrvicu da budete bolji…I videćete kako je život lakši i lepši kad ga gledate drugim očima,bez osude. I na kraju krajeva svako ima pravo sa svojim životom da radi šta oće al nema pravo da se meša u tuđe živote i njihove izbore…. Radite šta oćete….Al mene ne čačkajte! Svi smo mi ljudi i svi grešimo! Nisam lažni moralista, pratim svoje srce. Ne mešam se u tuđe živote. Ne gubim svoje dragoceno vreme živeći tuđe živote i preispitujući šta je ko uradio i s kim se ko jebo.I zato, sa kime se ja jebem je samo moja lična stvar. Pokušajte da budete bolji ljudi!

zivot-cackaj-radi-zoja

Оставите одговор

