Večeras

Večeras sam oterala oblake crne…

Probudila sve želje neprospavane…

Večeras ja biram delikatnu samoću…

Idem u budućnost i radim šta ja hoću…

Večeras sam ja boginja strasti…

Uživam u trenucima slasti…

Večeras se oslobađam velikim uzdahom…

Posipam sve oko sebe čarobnim prahom…

Večeras u mom svetu bez imena…

Obnoviću sebe i biću mirna…

Večeras zaboravljam da nemam krila…

Letim visoko ,jer ja sam vila…

Večeras ja držim svoje vreme…

Postajem zvezda u svetu svome…

Večeras kod mene vlada spokojstvo…

Dodirujem dušu, umotavam san,

budim magiju,

koja me vodi u novi dan…

veceras-san-dan-zoja-zivot

Оставите одговор

