Mislite li vi?

Mislite li vi? Ili samo mislite da mislite? Možda samo radite i živite bez razmišljanja? A možda i mislite bez nekog reda? Da li pokušavate da razmislite? I radite li ono što mislite?

Znate šta, nešto sam razmišljala, previše misli nije dobro… Previše razmišljanja nas koči. Ponekad treba razmisliti. Dobro razmisliti… Ono baš, baš razmisliti… A ponekad se treba samo baciti, bez razmišljanja. Znate ono, kao na voz u pokretu, zatrčati se i skočiti, bam! Bam, tras! Pa šta bude… Skupite hrabrost, udahnite i učinite.

Zašto ja sve ovo pišem? Da li da vam sad priznam ili ne? Hm… Ovako… Šetam ja danas gradom… Idem tako i mislim… Mislim a misli samo naviru… Kriza.. Nema se para… Bem ti život! Bedak… Prolaze ljudi… Vreva, gradska gungula… Promiču izlozi pored mene… Blokada. Prestajem da mislim. I Bam! Bam, tras! Činim to… Bacam se na voz. Ne stvarno… Niste valjda pomislili da sam se stvarno bacila na voz? Ili daleko bilo pod voz? Pa kako bi vam ovo pisala? Neeeee… Da se vratim temi. Bacim misli, skupim hrabrost i učinim. Ma nek idem u minus. Ove čizme su sada moje. Bam, tras!Imam nove čizmeeeeeeeee… Jupiii…!

Dok sam čitala ovo svojoj ćeri, znate šta me pitala? Nisi znala kako da mi kažeš da si kupila čizme, pa si to napisala?

Nisam kupila čizme, majke mi 😛

mislite-li-vi-zoja

4 thoughts on “Mislite li vi?

  1. Pa, niko ionako neće puno da razmišlja; zato piše i čita, tako da mozak neće da se veže u perecu: Brzo čitanje, sjećaš se kad smo bili sami, neopjevano sami, čisti, slobodni od svake suvišne misli i primisli bilo koga o bilo-nama… nevezano za nas. Zato sada imamo potrebu da se sjećamo, a da ne razmišljamo puno ni o sebi ni o svom ponašanju; što je naravno nemoguće jer je „nelogično“ ne misliti više na sebe, u krajnjem slučaju „ja te samo vooolim“. I ne cijepam sebe i svoje (pri)misli na sastavne dijelove nekakvom logikom, logičkim zamkama ili pak logikom preživljavanja, jer ko se hvata za stub mira u kući, od stuba (stepenica) i strada. Nezaozbiljno!

    Свиђа ми се

  2. Koji si ti „zlotvor“ svojoj Loli; ma. ti si „lola“… sve izokola pa u „sridu“! Jesi li spremna da ne platiš nešto što nisi kupila, aha! Eto, i ja sam odvojila pare za knjige mojih (ne)prijatelja… ali, samo odvojila, pa ću da potrošim na sebe, hahah! Zoci „komotna“.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

