Čekajući razvod ili smrt

Priča druga

-Dobro dokle misliš da se tako vučeš? Nesposobna si za sve. Mora čovek da te opominje i podseća. Kao neka mumija, vučeš se po kući i ne progavaraš. A i šta bi ti rekla, obična glupača. Nesposobna za život. Da ti nije mene, crkla bi. Sva se treseš od straha. Šta mi je trebalo da oženim tako nesposobnu gusku? Da te ja nisam oženio, ostala bi baba devojka. Ko bi hteo tebe takvu? Hoćeš li mi već jednom postaviti sto da jedem? Vučeš se kao neka mrcina! I što si stavila ove nove tanjire? Čemu salvete? Rekao sam da se ovi tanjiri koriste samo za slavu. I rekao sam da ne bacaš pare na te salvete. Sipaj mi jednu rakijicu, pre ručka. Da se smirim malo, čim te vidim, ja se iznerviram. Kad nervozan jedem, dobijem gorušicu. Ajde, idi sipaj….Šta me gledaš, ćurko jedna! Bleneš ko krava u mene. Šta gledaš? Šta oćeš? Šta čekaš? Nesposobni i kilavi stvore. Majke ti ga nabijem. I mene, jebo me moj otac kad se zarobi s tobom. Sipaj to! I donosi ručak! Supa i to još goveđa, znaš li ti pošto je govedina? Sigurno znaš, kad si je kupila… Rekao sam da budeš štedljiva a šta ti radiš? I šta je ovo? Toplička janija? Pa ti nisi normalna, pa ti si luda žena… Tri vrste mesa i još svo ovo povrće! A koliko si tek struje potrošila da sve ovo spremiš! Šta ti misliš da sam ja Rokfeler? Pa jesi li ti poludela?

Ona je samo polako skinula kecelju, pogledala ga i tiho rekla:

– Ne, ne mislim da si ti Rokfeler. Ti si samo jedan običan feler od čoveka. Napuštam te, želim razvod. Krenula je prema ulaznim vratima gde je čekao već spremljen kofer.

cekajuci-razvod-ili-smrt-zoja

Оставите одговор

