Upoznaj me

Ja sam zvezda, moram da sijam. Razumećeš to kasno… Kiše će padati… Nećeš znati nikada da oslobodiš svoje srce, da ga oslobodiš od strahova, od prošlosti. Htela sam da te vodim tamo gde je sunce… Da te odvedem tamo gde nema oblaka. Davala sam ti poplavu reči… Reči koje nisi čuo… U večernjim satima, sedela bih sama i plakala… Nemoć me tada obuzimala. Moje oči sanjara, su postale oprezne. Čuvao si svoj svet ničega, dok sam ti nudila moj svet, kojim si bio fasciniran. Strah te uvek pobedi. Bili smo kao deca… Ti nisi video da moj smeh krije moju bol. Ja sijam… Ti kriješ se u svom mraku. I gasiš se polako… Male pažnje su trebale… Poljubac pripadanja, koji ne mari za ostatak sveta. Oči su trebale da govore, maleni pokreti i stavovi. Sve je trebalo da odiše ljubavlju i odašilje poljupce. Sve je trebalo da bude u vazduhu oko nas… Samo obični dani, uvek…
“Voliš li me? Misliš li da sam divna?”
“ Ne, ti nisi divna. Mnogo je divnih žena na ovom svetu. Ti nisi kao druge… Ti si posebna, moja, jedina…Ti si moja ljubav. Volim te!”
Samo to… To je potrebno… Da se naše usne upoznaju, svaki dan, iznova i iznova… I da ništa, nikada ne izbriše jačinu tog trenutka, našeg poljupca. Da se zagrlimo i da tim zagrljajem sve damo i sve dobijemo. Da se naši pulsevi izmešaju, tvoje srce da kuca za mene, moje za tebe. Da vreme stane… To je ljubav.
“ Voliš li da plešeš?”
“Ne, nikada nisam voleo… Ali sa tobom ću plesati.”
“ Plesaćemo, pričaćemo, smejaćemo se…”
“ I šta onda?”
“ Ništa… Onda je ceo svet naš!”
Hodaj malo ulicama mojih misli. Nauči ukus mojih želja… Budi kuvar mog raspoloženja. Udahni miris mog osmeha, dodirni moje reči… Šaljem ti zahtev za poljupce večne… I sunce i nebo za tebe biću ja… Ja sijam… Zvezda sam… Upoznaj me… Ceo svet, može biti naš.
upoznaj-me-zoja
Оставите одговор

