Godišnjice

Uvek mislim na sve one važne datume… Znate godišnjica upoznavanja, prvog poljupca, rođendani, dan zaljubljenih i tako dalje. Razumeli ste me, zar ne? E, pa muka mi je više od svega toga. To je bio moj pokušaj da ulepšam svakodnevnicu, da nađem razlog za slavlje, da napravim poseban dan za nas. Da uživamo, da se opustimo, da se podsetimo… To su bili moji načini da uveličam naše postojanje, da vratim romantiku u naše živote, da sačuvam ljubav. Muka mi je više od toga. Zadnji slučaj, godišnjica. Danima se pripremam u tajnosti, kupujem sastojke koji su mi potrebni za specijalan ručak. Dolazim sa posla umorna i bacam se na kuvanje i spremanje. Stavljam svečani stolnjak, specijalne tanjire, palim mirisne sveće… Puštam tihu muziku, oblačim se seksi, doterujem, stavljam svoj najopojni miris i neodoljivi osmeh na lice. Eto ga on, dolazi sa posla. Ulazi nezainteresovano, čak me i ne pogleda u oči. Ništa poljubac, zagrljaj… Ni reč ne progovara. Umoran je i nervozan kao i obično. Naravno u rukama nema ništa, zna da ne volim bukete… Sigurno je sakrio poklon negde u ormaru. Ulazi u dnevnu sobu i baca se na krevet, naravno ni cipele nije izuo. Kreće sa monologom žalbi na sve i svakoga, na život… Prepričava svoj dan iz kancelarije. Odjednom ustaje i žali se kako mu je hladno. Dodaje i to kako je spreman za ručak, mnogo je gladan. samozadovljno baca pogled na svoj lik u ogledalu. Napravi umornu facu i taman da izusti još koju žalbu, u odrazu ogledala ugleda svečano postavljen sto. Tek sada primećuje svečano opremljen prostor, njuška mirisne svećice, pravi pokunjenu facu i okreće se ka meni.

Izvini ljubavi, ja sam zaboravio… “ Spušta pokunjeno glavu, jer naravno i ne zna šta je to zaboravio. Mumlja nešto što zvuči kao: ”Mhmmmm…” Nervozno se češka i gleda u vrhove svojih cipela. U stvari traži da ga podsetim, šta je to danas. Stavljam svoj najlepši osmeh i govorim mu:

“ Sad i nikada više… Ne brini, neće biti sledeći put…”

godisnjice-zoja

Оставите одговор

