Besramno

Besramno si mi ukrao poljubac… Nisi pitao za dozvolu… Gurnuo sebe u moj život… Besramno… Govorila sam uvek za sebe… Govorila šta osećam i mislim… Čekala strpljivog muškarca a ti samo tražio strpljenje od mene. Krio se iza lažne snage i lažnih reči… Besramno… Elegancija muškosti samo kao prvi privid i varka jednog opsenara. Upao si mi kao trn u oko… Besramno… Stavljao samo zareze i ponekad otvarao vrata… Sujeta pripada samo ženama. Sujeta nije za pravog muškarca. Besramno si me terao u godine kajanja… Nisi znao da usporiš vreme i stvoriš uživanje i osmeh na mom licu. Nisi znao da uživaš u radostima sitnica i nežnosti. Besramno si obećavao a nisi ispunjavao… Stideo se da pokažeš nedostajanje… Davao samo neuvažavanje… Besramno… Biti iskren prema sebi, menjati se svaki dan na bolje i činiti svaki trenutak boljim. Besramno si mi krao dane… Birao ali nisi bio svestan šta si izabrao. Našao blago a nastavio da pretura po đubrištu prošlosti. Moje rumenilo na obrazima nisi cenio… Moje suze nisi razumeo… Empatiju nisi imao. Uključio se u život samo do pola… I stvarao mnogo bola… Besramno… Ništa nisi naučio… Možeš da biraš ali ne možeš izabrati koga ćeš voleti. To se samo desi… Ne dobiješ ono što si očekivao i zamišljao… Samo se zaljubiš i samo se desi… A onda za tu ljubav činiš šta god da treba… Činiš sve. Voliš do ludila i korak dalje. Samo se desi da voliš… Nema te sile koja te može naterati da nekoga voliš… To se samo desi… Besramno nisi shvatio ništa… Činio sve polovično… Radio sve felerično… Živeo satirično… Hvalio ironično… Besramno… Sve je bilo besramno…

besramno-zoja

2 thoughts on “Besramno

Оставите одговор

