Fioke

Kako legnem da spavam, tako krenem da mislim… Dok sam budna još i đene, đene… Teram te misli, skrećem im pažnju na nešto drugo. Elem, pomislih na haos u ćerkinoj sobi, odeća na sve strane. I setim se šta mi reče brat onomad.

Haos oko tebe, haos u tebi”

Pomislim kako je kod mene sve uredno, ormari pod konac, sve složeno, majica na majicu, džemper na džemper… Ma slikaću da vidite. Mislim, nije ono bolesno pod konac ali uredno. Možda sam malo ipak bolesna, u sobi imam čak 18 fioka, upravo sam prebrojala. To je zbog te moje potrebe da svaka stvar ima svoje mesto, da ne lutam i gubim vreme tražeći nešto. I do čega smo došli, do toga da ta uzrečica “haos oko tebe, haos u tebi” uopšte nije tačna. Oko mene sve uredno a u meni haos. Kako to objašnjavate? A dete mi prilično snalažljivo i oragnizovano, s obzirom na to da je haos oko nje… Snalazi se odlično u njemu. Samo odgurne nogom i napravi prilaz do kreveta da spava. I ne nervira se uopšte.

Onda krenem da razmišljam u odbranu te teze i pogledam oko sebe. Pa i nije baš sve uredno. Šolja od čaja koji sam juče pila mi još uvek tu. Tašna stoji na jednom stočiću. Računi razbacani pored televizora. Eno i čizme mi stoje pored onih fioka. Aha, tu leži zec u tim fiokama. Tu se krije moj haos, sad mi kliknu. Tamo imam dve i po haotične fioke. Prva. U njoj su do pola uredno složeni kuhijnski peškirići a od pola… Od pola čega nema… Saću virnem… Hm… Stari novčanici, koji mi možda ustrebaju i nekoliko pari starih naočara za vid, koje mi možda takođe ustrebaju…. Zatim, neki papiri i stari telefonski imenici. Vizit karte i jedno pakovanje multivitaminskih šumećih tableta. I još nešto svašta. Druga fioka, uredna, kuhinjske krpe. Treća fioka, ček, ček… I tu ima još naočara za vid, futrole za iste i futrole za mobilni. Zatim, neki kaiševi, mirišljave svećice, neotvorene četkice za zube… Kese, nove glanc. Stari fotoaparat i neki mali tranzistor. Bočica neke vodice sa mirisom limuna za pranje ruku, nekoliko tih smo dovukle sa letovanja u Kušadasiju. I tu ima nekih papirića i još koječega. Četvrta fioka, mala grejalica i jaooo… Kaseteeeeeeeee… Kasete za kasetofon. Jaoooooo… Ja zaboravila na njih. I opet kese, papiri, neke slušalice i neki kablovi… I tako… E, te fioke su krive za haos u mojoj glavi… Garant!

I htedoh da pišem još ali mi sad u sobu uđe moje neuredno dete, i napravi mi u sekundi haos u glavi. I rastera mi šta sam ono tela još da pišem. Rekoh joj to a ona mi kaže:

Majko, ti ko da sam ja neki zlotvor!”

I još mi reče, da je bolje bilo da sam kraj ostavila kod onog “Garant!” Evo i mačka mi nešto mjauče, sigurno mi i ona to govori. Al ja inadžija, neću da ih poslušam, Kraj će biti, kada ja kažem kraj. Kraj!

Sad me čudno gleda i kaže da priča baš gubi poentu i da je bolje da sve ovo izbrišem.

E baš nećuuuuuuuuuu…!!! Kraj!

fioke-zoja

2 thoughts on “Fioke

Оставите одговор

