Potraga

Leškarim u predvečerje dana, dok se sunce polako povlači a ja se lenjo razvlačim. Lenja sam danas. Mir i tišina, svi odmaraju. Mada mi je nešto čudna ova tišina. Kao da mi nešto nedostaje. Ustajem i kuvam sebi kafu. Lea me u prolazu pogledala. Odlazim do kupatila… Vidim da Lea nešto traži u sobi. Izlazim, ponovo u kuhinju, zakuvavam kafu. Opet srećem Leu. Šta joj je? Ništa ne priča, samo ide tamo-vamo po stanu. Sedam i palim komp. Čudna tišina. Doduše čuje se dečija graja u daljini ali u stanu je čudna tišina. Srkućem svoju kaficu, kad eto ti Lee. “ Jao, u pravu si! Zato mi je čudno!” Kažem ja i ustajem. Izlazim iz sobe, Lea ide za mnom. Odlazim u dnevnu sobu, nema je… Trpezarija, nema je. Otvaram vrata Loline sobe, nije ni tu. Zovemo je. “Luna, Lunaaaaaaaaaaaa!” Ne odgovara, nema je. Trčimo u krug po stanu, ja prva, Lea me prati u stopu. Domunđavamo se. “ Gde je, gde je mogla da ode? Bezobraznica jedna !” U nama strah i bes izmešani. Zabrinute smo. Da se nije sakrila u ormaru? Ili možda ostala u hodniku, dok sam širila veš? Otvaram jedna po jedna vrata, sva sam u panici… Lea takođe. Dok tako uspaničeno tražimo po stanu, pričamo… “Da nije ne daj Bože pala kroz prozor?” Sada smo već u ozbiljnoj panici obadve. Stajemo. Polako… Čekaj… Da razmislim… Lea nešto besno priča, više je i ne čujem. Grozničavo razmišljam. Lea je zaćutala, shvatila je da je ne slušam više. Gleda u mene i čeka šta ću reći ili uraditi. Obadve osećamo krivicu, kako nismo primetile ranije… Odjednom mi nešto sinu. Znam gde je! Podižem dvosed, kad eto nje… Pospano me pogleda, pogledom koji kaže:” Šta ti je bre?”. Izbacujem je napolje. Lea joj prilazi i lupa je šapicom po nosu. Izgrdi je besno i za mene, i za nju. Svakako, odahnusmo obadve. Njih dve legoše na krevet a ja nazad na komp. Tu sam, evo napisah vam to.

potraga-zoja

One thought on “Potraga

Оставите одговор

