Beli luk

Pričam sinoć sa prijateljicom o snovima i spavanju. Kaže ona da spava sa belim lukom ispod jastuka a mene to podseti na moju mladost. Nisam ja spavala sa belim lukom ispod jastuka, ja sam tu držala čokolade, kad se probudim u toku noći da imam da gricnem. Elem ja sam bila prava gradska cura, izlazila često, skoro svako veče ponekad. Moju majku je to jako brinulo. Bila sam zgodnjikava i lepuškasta, još kad se sredim, pa minić. Majka me redovno nagovarala da stavim beli luk negde pri sebi, naravno i da obučem naopako majicu, zbog uroka. Odbijala sam vešto sve te njene pokušaje. Mislila sam da je prihvatila moju volju i odustala od belog luka. Do jedne večeri. Pošla ja u grad, namonitrana, mačka bre. Stojim tako u busu sa drugaricom i osećam miris belog luka. Božeeeee… Mislim se u sebi, ko se to najeo belog luka. Čudim se ja. No, dobro, ima raznih ljudi a beli luk je zdrav. Stojimo nas dve i ćaskamo a ja iz nekog razloga gurnem ruku u džep. Ohooo… Šta je ovo? Osećam pod prstima nešto gnjecavo. Inače, obično sam u džepovima nalazila eksere. A da me pitate odakle oni tu, ne znam. To je bilo neko čudo, gde god bih gurnula ruku, ja bi našla neki ekser. I tašna mi bila puna eksera. Jeste da sam često majstorisala i zakucavala neke eksere ali mi je i dan danas ostala enigma tih eksera po mojim džepovima. I da se vratim slučaju onog gnjecavog u mom džepu. Ekser sigurno nije. Muljam ja to, muljam pod prstima i osećam sve jači miris koji se širi. Beli luk! Majka mi strpala Beli luk u džep i on se ugnjecavio, istrulio. Kuku, kako sada da izvadim ruku iz džepa? Kažem drugarici da mi doda papirnu maramicu u taj džep. Ugura mi ona, ja kobajagi malo obrisah prste i smotah onaj beli luk u maramicu. Ruku sam držala u džepu, dok nismo izašle iz busa. Sad mi pade na pamet, da strpam i ja svojoj ćerki beli luk u džep? A šta mislite?

beli-luk-zoja-zivot

Оставите одговор

