Oprostiću ti

Ogromna praznina bez dna,
ostaće u tebi,
bez mene…
Ogromna praznina,
u koju si upao svojom krivicom.
Nisi znao da juriš za svojim snom…
Nikada neću prestati da ti nedostajem.
Nikada neću da prestanem,
da živim u tebi…
Nisi znao da me sačuvaš u sebi.
Sada ti poklanjam svoje odsustvo,
kad nisi znao da sačuvaš moje prisustvo.
Ogromna praznina bez dna…
Jednog dana ću ti oprostiti…
Oprostiću ti za tu prazninu, što je nosiš.
Oprostiću ti za zlo koje si mi činio…
Oprostiću za sve što moram da uradim.
Jednog dana ja ću prestati da postojim,
ostaćeš samo ti,
kao velika rupa bez dna.
Ti sa svojom prazninom.
Oprostiću ti…
Оставите одговор

