Hvala vam dobri moji

I ne mogu  da volim sve. I ne volim sve. Prihvatam one koji zagolicaju moje srce. Dajem se onima koji šapuću mojoj duši. Gledam samo dobre ljude. Ne trebaju mi oni što lupaju šamare a posle se smeškaju. I ne verujem svima. I što bih? Pa, jel delujem kao takva budala? Pogledajte me. Ne može svako imati prostor u meni. Nisu svi dorasli tome.
Umorna sam. Umorna od slušanja laži. Umorna od bola što daje ovaj sveta… Previše svega lošeg… Ljudi pričaju o prijateljstvu ali ga ne žive… Ljudi pričaju o ljubavi ali je ne žive. Velika je razlika između praznih i lažnih reči, i dela. Čujem puno reči ali ja volim da slušam srce koje ćuti!
Osetljivost ljudskog srca nije krhka… Osetljivost srce je snaga otići do kraja, pokušati sve… Videti ljude, pokazati emocije, biti čovek… Volim ljude sa srcem i dušom… I zato sam rešila, sebe dajem onima pored kojih se osećam dobro. Ne nasedam na lažne nastupe, drame, govore… Takvima mogu samo da se smeškam… Pored sebe čuvam ljude koji mi služe na ponos… Ljude , kakva bih ja volela biti… Čuvam ljude koji me vole i poštuju… Ljude koji moj život čine svetlijim i vrednim… Ponašanje je važnije od reči… Dela govore… Nema tu puno priče i izgovora. Volim samo dobre ljude. Volim ih samo zato što postoje , zato što su deo mene i mog života. Hvala vam dobri moji!
srce-koje-cuti-zoja-zivot
Оставите одговор

