Ja

Ja sam od onih koji se teško shvataju. Ja sam od onih koje teško puštaju u svoj život. Ja sam od onih što vidi sve. Ja sam od onih što se prave da ne vidi ništa. Ja sam od onih što se boje mraka. Ja sam od onih što se suncu klanjaju. Ja sam od onih jakih, nesalomivih, kojima ni najveća sila ne može ništa. Ja sam od onih koje će suza ubiti… Ja sam od onih što najviše ćute kad najviše pričaju. Ja sam od onih što čvrsto stoji na zemlji, dok lebdim između sumraka i svitanja. Ja sam od onih što mogu sve što hoću, pa čak i kad to neću. Ja sam od onih što dodiruju horizont i kad ležim u svojoj sobi. Ja sam od onih koja ti kaže svoje najtananije misli i koja je tužna kad ti to ne shvatiš. Ja sam od onih koji imaju svoje male rituale. Ja sam od onih koji se ne boje da kažu „Volim te“. Ja sam od onih koji se ne boje da pokažu da vole. Ja sam od onih koji i kad ćute govore mnogo toga. Ja sam od onih koji prihvataju svoje mane i nedostatke. Ja sam od onih koja priznaje da prdi i podriguje. Ja sam od onih koja je svesna prolaznosti života. Ja sam od onih koja veruje u večnost. Ja sam od onih koja prezire licemerje i laž kao model života. Ja sam od onih koja veliča životne vrednosti. Ja sam od onih neshvaćenih a rado prihvaćenih. Ja sam od onih… Mnogobrojno malobrojnih… Ja sam ja! Ja sam svoja!
Svoja sam. Drugačija… Oduvek… Svoj svet sam gradila teško. Moj svet je sakriven duboko u meni. Za mene iskren osmeh znači više od svih drugih poklona. Uživam u svakom trenutku, na svoj način… Važnost dajem sitnicama, krupne stvari me ne zanimaju. Dovoljan mi je samo zagrljaj. Čvrst stisak ruke. Ništa više… To sam ja… Ako jednoj tužnoj osobi mogu ulepšati trenutak ja sam srećna. Za mene je to radost. Kada  vidim osmehe oko sebe i ja sam radosna. O meni kruže mnoge priče… Dovoljne da se ispišu bar tri romana…  Vrlo je malo onih koji me zaista poznaju. Retki su ljudi kojima poklanjam svoje poverenje. Sve na svetu mora da se zasluži. I opet se desi da se rastužim. I opet verujem… I opet budem povređena… Ali i sve to je život… Učimo dok smo živi. Da nema tuge ne bi cenili sreću… Sada malo više znam… Shvatila sam… Iskustvo je zlato, baš kao i ćutanje… A ja ćutanjem uzvraćam na sve priče… Naravno, onako damski sa osmehom na licu. Uvek ih je moj osmeh najviše boleo…
Moja snaga leži u mojoj osetljivosti. Moja snaga je u mojoj patnji. Moja tuga mi daje najlepše osmehe… Snaga je ostati i boriti se. Moja snaga je uzeti i oribati tepih kada mi je teško… Smeškati se i ribati dok se suze mešaju sa kapima znoja… Lako je smeškati se među ljudima… Smeškaj se dok si sam i dok ti suze padaju….
Samo jednom… Samo jednom u životu nađeš sebe… I ako se izgubi, izgubljen si zauvek. Ostaješ zarobljen u svetu laži i licemerja… Ostaješ rob tuđih želja i života… Ostaješ da lebdiš negde u međuprostoru izgubljenih duša… Ostaješ večita kukavica… Hrabrost je sačuvati sebe, reći istinu bez razmišljanja kako će to neko prihvatiti. Oni koji imaju sebe razumeće te…. A kukavice… Kukavice će uvek da osuđuju… Niko nioje gospodar ničijeg života… Rođeni smo slobodni… Sloboda je u nama… Samo pitanje je da li smo dvoljno hrabri da živimo… Većini je draža uloga žrtve na ovoj životnoj sceni… Lakše im je da kukaju i osuđuju druge za svoje neuspehe… Snaga je boriti se… Snaga je sačuvati sebe… Ne prodavati ni jedan deo sebe, ni zbog koga, jer time ne činiš nikome uslugu… Samo gubiš sebe. Sačuvaj sebe!
Većinu svog života sam pokušavala da se uklopim… Da budem ista… Sada se radujem što sam drugačija… Što sam svoja… Što sam sačuvala malu devojčicu u sebi… Što se radujem suncu… Što mi nije potrebno ništa materijalno da bih bila srećna (hm..možda čokolada i kefir). Ja imam sebe, sačuvala sam se. Ja sam ja.
ja-sam-ja-zoja-zivot
Оставите одговор

