Pogledaj u moje oči

Volela bih da mogu da te prelijem osmehom… Da ti u oko pretočim ovaj moj iskričav sjaj, koji kroz osmeh zaživi kad ti se spomene ime… Da ti stočim još smelije poglede sa jasnim podstrekom, koji vidi početke i ne priznaje kraj…

Jedna misao koju nosim u sebi… Stavila sam je na dlan… Ne smem da ga otvorim… Bojim se da će nestati… Da će odlepršati…. Da će mi neko tu misao u letu ukrasti i pokvariti… Zato ćutim… Čuvam je u svom carstvu nemira… I žudnjom prekrivam obraze… Jer i oni me često odaju… Puštam te u svojim mislima da mi budeš ljubav… Da mi budeš ljubavnik… Prijatelj… Da me vodiš kroz tamu… kroz sve oluje da bi stigli do samo jedne kapi svetlosti… Sve ti puštam. Puštam te jer si moje mrvice života koje sam pokupila ulepšao svojom stvarnošću. I svet se pored tebe brzo okrenuo. Ne bojim se više ničega, jer osmeh je sada moja borba. Oprostila sam sve izdaje… Sve prevare i sve one pokrpljene rane. I verujem da pored tebe mogu sada da podnesem sve. Zato dopusti da budeš moja istina. Da li puno tražim? Da budem tvoja sreća, možda jedna priča… Onaj užareni pogled koji plamti dodirima ljubavi. Zato nikada ne dozvoli da ponovo budem onaj izbrušeni stub bola… Prolazna sudbina… Ptica čije su usne drugi kleli a voleli… Ne dozvoli… I ne obećavaj mi ništa… Samo ćuti… Jer i u ovoj tišini znam da možeš da osetiš… Kukavice… Pogledaj u moje oči.

2 thoughts on “Pogledaj u moje oči

Оставите одговор

