Treba mi

Opojni dah,
što probudi želju,
što probudi strast.
Vrtlog tebe i mene,
i naših dodira,
što trese naše meso.
Poljupci što zavode
i daleko me odvode.
Veži moju kožu, za svoju.
I pokloni mi…
Trenutke koji su mnogo više od svega.
Trenutke koji su daleko iznad nas.
Trenutke koji će ostati duboko u nama.
Budi hrabar
i uradi sve kako treba do kraja.
Pokloni mi uzbuđenje.
Naruči vožnju do zvezda,
da dođeš do mene.
I daj mi…
Poljubac kojim se pozdravljaju naša tela,
zagrljaj u koji se zavlačimo,
želju koju smo sanjali,
i strast koju živimo.
Treba mi tvoj ritam,
koji živi samo za mene.
Treba mi nešto,
da smiri sve ovo u meni.
Treba mi nešto da zauvek drhtim,
kao list na vetru.
Оставите одговор

