Jutro

Kakvo divno jutrooooo… Lenjo se protežem u krevetu kao mačka. Gledam senke koje sunce pravi na mom zidu kroz šupljine roletne. Volim igru senki. Prozor otvoren, roletna spuštena dve trećine. Zavesa leprša a na zidu ples senki. Cvrkut ptičica prati sve to kao neki hor. Kakvo divno jutro… Mir, tišina… Spokoj. Razvlačim se po krevetu…Volim jutra. Život je lep. Ja sam kraljica u svom divnom životu. Podižem ruke iznad glave i dodirujem zavesu. Podižem je i puštam… Želim još malo plesa na svom zidu. Ipak, moram ustati. Skuvaću kaficu. Palim cigaretu pre svega. U sebi cvrkućem kao ptičica, ne bih da uznemirim ove prave što mi ulepšavaju jutro. Njihov cvrkut je meni sada najlepša muzika. Volim sve ovo, volim život… Baciću pogled kroz prozor, zelenilo ispred mene, priroda je budna… Proleće. Guram glavu, ispod roletne. Kakav prizor, kakva lepota. Ni jedna fotografija ne može ovo dočarati. Mir u mojoj duši. Radost svuda oko mene. Život u svoj svojoj lepoti. Udišem jutarnju svežinu i unosim mirise ljubavi i lepote u sebe.

-Šta je ovo? Šta ovo bi? Posrao me golub! A u tri lepeeeeeeeeeee….!”

Dok pokušavam da se iskobeljam ispod ove glupe roletne udaram glavom u nju.

– Jaoooooooo… Bem ti i život i ove pogane ptičurine! I jutro, i nebo i sve ti bem! Sad moram da perem kosu a sinoć sam je prala.

jutro-zoja

7 thoughts on “Jutro

  1. Divno…I ja volim sunčana jutra, ali ne ptičice koje pokake terasu pa je ujutro moram čistiti ili još gore kada se na mene pokake. Jednom mi se ujutro desila ista stvar kao i vama, kada sam išla na ispit. Druga strana medalje položila sam ispit 🙂

    Свиђа ми се

Оставите одговор

