Godine zabeležene u kalendaru

Ostaju nam samo godine zabeležen u kalendaru prošlosti. Trenuci koji nam nedostaju, trenuci bez prošlosti i budućnosti. Ruke koje nam nedostaju, ruke koje ne postoje. Oblak senke koji nas pokriva i sakriva od mraka. Mrak koji nas guta dok polako hodamo kroz život. Prazan vetar koji duva i gura nas, dok mi gledamo zvezde i molimo ih za pomoć. Usamljena srca, koja i nisu postojala stvarno. Jednostavna računica, ili si živeo, ili nisi. Pomnožena patnja sa danima života, podeljena trenucima sreće. Ni ja ovo sve nisam razumela ali dobro mi zvuči. Učim… Još uvek učim lekcije što mi ovaj život daje. Možemo se svi mi samo zavaravati… Ono što nam svima ostaje, su samo godine zabeležene u kalendaru naše prošlosti.

Оставите одговор

