Bubasmrda

Moja ćerka se plaši smrdibuba. Ja volim da ih zovem bubasmrde i ne plašim ih se. Nije mi jasno zašto ih se plaši. Kao mala je uvek skupljala neke bube. Ona i njena najbolja drugarica Minja su vazda bile na livadi ispred naše zgrade, i hvatale neke bube. Ponekad kad bi rešila da raspremim njenu sobu, pronašla bih po nekoliko tegli, punih buba, naravno mrtvih. Čak je bila ljubomorna na Minju, jer je ona imala mrtvog jelenka (lat. Lucanus cervus). Zato mi nije bilo jasno odakle kod nje taj strah prema bubasmrdama. Kad god bi u stanu videla jadnu malu buba smrdu, počela bi da me zove u pomoć i utrčava kod mene u sobu da je zaštitim. Lola sada ima 18 godina, i dalje se plaši bubasmrde. Sve je isto:

-Majkoooooo… Upomoć, bubasmrda…. Oteraj je od mene. Izbaci je iz stana!

To bi vikala na putu do moje sobe a onda bi ušla, sela i rekla:

-Ja se ne vraćam tamo dok je ne izbaciš iz stana!

Danima sam već besna na nju, jer je u dnevnoj sobi napravila skladište svojih stvari. Opominjem je da to rasčisti a ona samo govori:

-Sad ću, ne brini.

Postajala sam sve besnija i ljuta na nju. Kad ona vrisnu:

-Majkoooooooooooo…. Upomoć! Evo je, poletela je!

Aha, sinu mi. Došao je trenutak moje osvete. Iz svoje sobe viknuh:

-Jaoooo… Naša buba je poletelaaaaaaa… Divnoooooo… Kakva radost i srećaaaa… Naša buba leti… Proletela je… Poletela je. Naša bubica letiiiiiii….!

Lola ulazi kod mene u sobu i gleda me začuđeno. Ja joj sa osmehom govorim:

-Kakava lepa vest, naša bubica je poletela. Divno… Ona leti!

-Majko, ne zezaj me, izbaci je!

E baš kao što i ona meni odgovara, dadoh i ja njoj odgovor:

-Sad ću, ne brini!

-Ja se tamo ne vraćam, dok je ne izbaciš!

-Dobro, izbaciću je ali da središ dnevnu sobu.

Pristaje ona, odlazim ja, izbacujem bubasmrdu napolje i zovem je da dođe. Sva važna joj govorim:

-A sada sredi sobu ili ću ti vratiti bubasmrdu!

-Sad ću mama, ne brini!

Оставите одговор

