Moje reči za tebe

Moje reči za tebe

Ako pročitaš moje pesme,

znaćeš da su moje reči za tebe…

Nigde nećeš pronaći svoje ime…

Nigde neće pisati ni jedno ime, ni mesto, ništa…

Ali ti ćeš znati da su sve moje rime,

pisane samo za tebe…

I ne pišem o stvarima koje ne mogu da ti kažem…

Jer ti znaš…

Ja ti sve kažem…

Pisanjem samo pokušavam da nađem sklad,

između sebe i života…

I pokušavam da sačuvam sve ono što sam ti rekla…

Ti si moja ljubav i moja polovina…

Kad spavam na tvojim grudima,

ja sanjam…

Kad spavaš na mojim grudima,

svaki otkucaj mog srca je za tebe…

Samo me drži za ruku…

Tvoje ruke su moćne…

One su moja snaga…

Ti si moja moć i moja snaga…

Dok napolju padaju kiše i brišu sve tragove,

dok vetrovi duvaju i nose preko krovova sećanja…

Ti si moje sunce koje uvek sija…

Ti si onaj koji hrani i zaliva moju zemlju…

Dok vetar nosi sve one koji su samo prašina,

naše korenje je sve jače…

I svakog jutra kada ustanem,

samo pomislim na tu privilegiju koju imam, voleti…

Voleti i biti voljen…

Živeti život kao najlepšu melodiju

i svojim delima dodirivati nečije srce…

Živeti tu silu ljubavi koja je rođena

a da nismo ni bili svesni toga…

U knjizi mog života, ti si ispisao najlepše stranice…

Sadržaj se nije promenio…

Jer ko je lep iznutra, ostaće to zauvek…

Uprkos vremenu, uprkos iskušenjima, uprkos svemu…

Prava ljubav, samo povećava našu lepotu…

Moja ljubav je moja vera u tebe…

Ni ja ne mogu da je razumem…

I ne želim…

Jer ljubav se ne može razumeti…

Ona se mora osećati…

Znam da ti osećaš…

Sve je na nama…

Na našoj sposobnosti da volimo…

Moja skromnost je dar koji imam…

Dar koji me čini srećnom,

jer sam zadovoljna samo ljubavlju…

Ljubav koja ima ključ za sve brave i otvara sva vrata…

Sada ti sa ljubavlju poklanjam sve ove moje reči i sa njima i sebe…

Volim te dušo moja!

volim-te-zoja-zivot

Оставите одговор

