Nije sve crno

Pogledaj oči moje…

Vidiš li njihovu boju?

Šarene su…

I sreću,

i tugu one kriju.

Nije sve crno…

Odajem počast samoći…

Samoći u mislima…

Uronjena u sebe…

Ja zovem tebe…

Tražim, gledam…

Plivam i ronim,

po životu svom.

Ne, nisam tužna…

Samo se sećam…

I čekam…

Nije sve crno…

Svako ima neki svoj način…

Poštujem to…

Polako se i ja budim…

Možda i ludim…

Misli se roje…

Mogućnosti postoje…

Treba strpljiv biti,

a ja to nisam.

To je možda moja mana…

A možda i nije…

Jer kad ja odlučim,

skočim

i sve probleme preskočim.

Nije sve crno…

U mojoj glavi postoji,

jedan svet u boji,

gde se sreća roji…

Svet u kome se,

obavezno smeje,

gde ljubav greje

a radost seje.

Zaboravljamo…

Zaboravljamo da živimo,

u svetu punom života…

Napolju pada kiša…

Ne, nisam tužna…

I nije sve crno…

Važne su samo misli tvoje…

Ja uvek vidim i boje…

Оставите одговор

