Trud

Gde sam to ja? Šta je sad? Da li je noć, veče, jutro? Možda je vikend ili sve ovo samo sanjam? Da li sam budna ili još uvek spavam? Zvoni… Znači, jutro. Probudi se, ustani, otvori oči… Otvori jedno oko… Tako je… Sada polako otvori drugo… Dajem sama sebi instrukcije… Drži ih otvorene! Ne zatvaraj! Drži ih otvorene! Izvuci polako ruku… Hajde, možeš ti to! Pomeri se malo… Pomeri se ka ivici kreveta… Poguraj se onom drugom rukom o zid, tako ćeš biti bliže ivici… Polako, samo polako… Sada noge, idemo, leva… Polako… Desna… Mrdaj to… Ajde, ajde, polako je spusti pored kreveta… Neće! Uhvati je rukama i podigni! Polako, pomeri ruke i obuhvati nogu, sad zapni… Diži je, pomeraj, spuštaj! Hajmo, uspravi se! Čuješ, možeš ti to, uspravi se! Sedi, gledaj… Neeee… Ne vraćaj se nazad! Ostani uspravna! Misli, ajde misli… Treba ti kafa, zar ne? To se sprema u kuhinji. Sada moraš ustati i polako krenuti ka njoj… Šta je potrebno za kafu? Džezva, šporet… Uključi, stavi… Ne, ne na tu ringlu! Ej, bre, mora da se sipa voda u džezvu! Voda… Pusti vodu… Uzmi džezvu i prinesi česmi. Šta sad? Umiti se… Da, umiti se… Kupatilo… Idemo, korak… Još jedan i još jedan… Izdrži, još par koraka… Tu si! Bravo! Opet pusti vodu… To nije dovoljno, moraš staviti ruke pod česmu i napuniti ih vodom a onda prineti na lice. “Pljus!” Opaa… Gde sam to ja? Da, kupatilo… Šta sad? Krema na lice. Soba… Ona je u sobi… Upssssss… Bem ti onog što je noćas ovaj zid stavio ovde! Krema… Manje to, treba ti samo za lice! Maži lice! Šta se to čuje? Kafaaaaaaaaa… Jao… Kafaaa!!! Kujna… Gde mi je sad kujna? Sve se izmešalo… I zašto je ovakav mrak? Auuuu… Moja glava! Oči… Otvori oči, glupačo! Tako, sad je bolje! Eno kujne, vidim je! Zašto sam u kujni? Ah, da, kafa! Kafaaaaaaaaaaaa… I gaćeeeeeeeee… Gde su mi sad gaće? Oću moje gaće, da mogu na miru da sednem i popijem kafu! A tu su, na meni su! Uzmi kafu i kreni ka sobi, gaće su na tebi! Sad pi! Jesi li budna? Nisi još? Pi tu kafu! I budi se… Moraš na posao… Moraš da se nasmeješ i kažeš dobro jutro ljudima! Ahaaaa… Jel vidite vi to? Jel vidite vi, koliki trud ja ulažem svako jutro, da bi vam nasmejana rekla “Dobro jutro!”

Оставите одговор

