Danas dodirujem život

Danas dodirujem život…

Dodirujem ga svojim prstima.

Dodirujem ga svojim rukama…

Rukama očvrslim od rada.

Danas se smejem životu…

Smejem mu se svojim usnama.

Usnama iskrivljenim od bola.

Smejem mu se svojim očima.

Očima sa kojima sam plakala

i svoju tugu izbacivala.

Smejem mu se pogledom,

koji je video sve nepravde

ispred mene bačene.

Danas znam, ono što nisam znala.

Danas sam postala,

ono što sam uvek bila.

Danas vidim ono što sam uvek gledala

a nisam videla.

Danas pokazujem sve što sam oduvek osećala,

ali sam vešto krila.

Jer ja sam veštica i vila.

I ja sam sve ono što sam dala i dobila.

Ja žena sam,

i željna sam ljubavi,

i gladna sam nežnosti…

Spremna sam sebe davati,

ali i uzimati.

Danas dodirujem život…

Dodirujem ga celom sebe,

jer znam…

I shvatila sam…

I videla sam…

I naučila sam, šta je važno

a šta je lažno.

Danas dodirujem život…

Dodirujem ga i živim ga.

 

Оставите одговор

