Upoznajte sebe

Danas, kada nam je svima teško, jer ovaj život zna da bude ponekad naporan, zastanite. Nađite trenutak za sebe, sedite i opustite se. Izbacite sve loše misli i sve ono nagomilano. Pokušajte da shvatite šta je važno i vredno. Pokušajte da shvatite da vaš život nije samo vaš, on je i život svih onih koji vas vole.
Večeras, dragi moj svete i dragi moj živote pusti me da spavam, oslobođena svih briga i misli.
Večeras neka nekoliko zvezda padne na mene, da me pokriju i zaštite od zla.
Večeras neka deo neba bude u meni, da me spoji sa ljubavlju vašom.
Večeras neka se naše duše spoje u ljubav.
Večeras pokušajmo svi da sanjamo život koji ćemo živeti.
I kada svane novi dan, otvorimo oči bez straha. Otvorimo oči svesni života i njegove prolaznosti. Dok novi dan se budi, neka nas savest i ljubav vodi.
Život je krug, puno krugova… I svi mi se vrtimo, često uzalud idemo u krug, i padamo… Udaranje u zidove, propali pokušaji i propuštene šanse… Greške koje pravimo, udarci koje trpimo, bolovi koje podnosimo… Ali ništa od toga nije uzalud, sve to je trebalo da nam pomogne da shvatimo ko smo, da naučimo nešto o sebi i o životu. Ne dozvolite da sve to bude uzaludno. Dajte smisao svim tim krugovima u koje ste upali i vrteli se kao na ringišpilu… Naučite nešto, izvucite pouku, promenite sebe. Učinite sebi poklon, upoznajte sebe.
Оставите одговор

