Dom

Moja sloboda se završava tamo gde tvoja počinje. I obrnuto. Ako nemaš osnovno obrazovanje iz kulture življenja, džaba sve ovo pričam. Tvoja formalna hladnoća ništa ne dokazuje ali puno o tebi pokazuje. Kako ne shvataš? Ti brzo gubiš stpljenje… Nemaš ga ni za sebe. Sve to govori o tvojoj slabosti i nerazvijenom karakteru. Tvoj pogani jezik koji na mene baca otrovne strelic, pogađa moju dušu i ja puštam suze. I nije to moja mana i slabost… To je tvoj kukavičluk. “

Ali ti ne razumeš?”

Pre ili kasnije svi će shvatiti i nemoj misliti da ja ne razumem. I svi će u jednom trnutku razumeti. Možeš sada biti skeptičan ali svi će otkriti istinu o tebi. Novac ti daje lažnu moć i zbog njega stalno praviš apsolutne greške.”

Ali ja tu ne mogu ništa…”

Ne možeš ništa? Ne znam… Mislim da možeš mnogo toga… Prvo nauči da komuniciraš i da osećaš. Moraš zaploviti mirnim i čistim vodama. Previše si lenj i skeptičan. Pri tom nemoraš biti profesionalac… Treba samo malo truda da uložiš i da ti sve postane navika. Izmišljen je i usisivač. Počinjem i ja da gubim strpljenje. Pre neki dan se umalo nisam ofarbala kremom za depilaciju.”

Žao mi je…”

Od tvojih izvinjenja ja zaista više ništa nemam… Ponavljaš se. Sve je postalo jedan začaran krug. Više ti ne verujem. Ja čekam… Čekam promenu kod tebe. I znaš, često poželim da te pošaljem u svemir. Sve ovo je necivilizovano i nepodnošljivo. Ovo više nije dostojno čoveka. Da li si svestan? Da li si svestan bilo čega?”

Da… “

Sumnjam… Sve više sumnjam u tebe… Prodaješ fraze i lažna obećanja…Kupuješ vreme, koje uludo gubiš, jer prolazi pored tebe neiskorišćeno. Muka mi je više od svega… Ne mogu još dugo ovo da trpim. Dome, slatki dome! Koja je ovo budala rekla? Ovo više nije dom. Tvoje stvari su svuda razbacane, haos… Dlake od brijanja po kadi i lavabou. Tvoje prljave gaće sam našla kod mene u tašni, kad sam htela da platim hleb. Samo skineš i baciš… Tvoje čarape svuda po sobi… Odeća po vratima i stolicama. Ne mogu više ovako… Sredi se i promeni… Svima ću reći koja si svinja. Dome, slatki dome… Jebem ti dom… Ovo je svinjac!”

3 thoughts on “Dom

Оставите одговор

