Moj poklon za tebe

Moj poklon za tebe je iskrenost.

Iskrenost deteta.

Iskrenost čistog srca.

Moj poklon za tebe je,

moje srce koje peva!

Pevam na suncu,

na vetru i kiši…

Pevam ti reči ljubavi!

Moj poklon za tebe,

je moja krhka duša!

Krhka kao krila leptira,

kao latice cveta!

Krhka i čista duša moja!

Moj poklon za tebe je moj glas!

Glas koji ti šapuće reči ljubavi…

Glas koji nosi vetar!

Glas koji leti ka tebi.

Moj poklon za tebe sam ja!

Dajem ti sebe celu…

Dajem ti svoje čisto srce

i dušu.

Dajem ti reči i dela ljubavi..

Nemoj da pitaš više ništa….

Uzmi sve…

i čuvaj me…

Čuvaj ovaj osmeh ljubavi što ti dajem!

Moj poklon za tebe sam ja!

Оставите одговор

