Možeš…

Možeš da budeš budala,

i da koristiš moju dobrotu…

Možeš da radiš šta hoćeš,

i kada hoćeš….

Možeš da tražiš moguće,

i nemoguće….

Možeš da me povređuješ,

i ponižavaš….

Možeš sve što hoćeš….

Možeš….

Možeš sve koliko hoćeš….

Ali ne i dokle hoćeš!

I moja dobrota ima granice!

I moje strpljenje ima kraj!

I moje mogućnosti nisu beskrajne!

Jer mogu i ja sve što hoću!

Mogu i da se umorim,

od prelaženja preko gluposti.

Mogu da se umorim od gledanja kroz prste…

Može i strpljenje da me izda…

Može i srce da mi otkaže…

Može i da kažem: Dosta!

Dosta sa glupostima…

Dosta sa povređivanjem…

Dosta sa izdajama!

Dosta!

Dosta mi je svega….

Svi možemo sve što hoćemo…

Ali sve ima i svoje dosta…

Sve ima i svoj kraj!

Sve ima svoj početak i kraj!

Оставите одговор

