Moje proročanstvo

Proročanstvo po meni

za vas anđeli sneni.

Da reknem i ja koju,

za vas raju moju!

Nisam  pametna puno,

al došlo mi nešto,

ko vetar neki da je duno

i svašta mi u pamet suno.

Mudrost svoju ću vam dam.

Čitajte pažljivo.

Osećam ..

Kreće…

Ono što nas čeka,

sad ko reka

iz mene nek krene…

Evo stiže Nova Godina…

Može biti dobra ili loša!

A može i pola-pola!

U godini novoj biiće 12 meseci,

biće i četiri godišnja doba.

Posle svakog Četvrtka doći će Petak.

A posle Petka eto nam i vikenda!

Nešto će početi a nešto završti …

Neko će plakati a neko se smejati…

A neko će ovde na fejsu blejati!

Neko će kafu da skuva,

neko će travu da duva…

Neko će Sarmu da uvije,

a neko će domaćom da se zalije.

Neko će supu da srče…

Neko će tortu da smaže…

Neko će istinu da kaže

a neko će da nastavi da laže!

Biće i snega, i sunca, i kiše…

Ima tu još svašta da se piše al ne mogu više…

Nešto malo što sam znala,

ja vidovita Zorka sam vam dala!

2 thoughts on “Moje proročanstvo

Оставите одговор

