Mogu sve, jer ja sam žena zmaj

Mogu ti dati okean u mojim očima….

Mogu ti poslati talase mog besa…

Mogu biti tvoja oseka i plima…

Mogu ti dati svu ljubav,

što je u meni ima…

Mogu ti poslati,  letnje kiše…

Mogu ti dati sve što na mom srcu piše…

Mogu ti dati zvuke moje ljubavi…

Mogu sve, mogu najviše…

Mogu da ćutim…

Mogu i da pevam…

Mogu da sanjam….

Mogu budna da letim…

Ja mogu sve…

Vatru da zapalim u tebi mogu… 

Na oblaku da doletim…

U tvoj san da sletim.

Mogu i da ti pokažem nogu,

i da izigravam Babarogu.

Mogu da vidim,

sve tvoje mračne tajne,

sve tvoje laži bajne…

Mogu i vatru da bljujem…

Mogu i da opsujem…

Mogu da te uplašim…

Mogu i da te osvojim…

Mogu i da nestanem…

Mogu i da se pojavim…

Ja mogu sve…

Jer ja sam žena zmaj!

2 thoughts on “Mogu sve, jer ja sam žena zmaj

Оставите одговор

