Ko sam ja?

Ko sam ja? Mogu biti sve, mogu biti i ništa… Nekome lepa, nekome ružna… Upadljiva, za sekund postajem nevidljiva. Rastem kao kvasac a zatim se topim kao kocka leda. Nekad srećna, nekad tužna… Nekad tako razumna,a nekad tako osećajna… Jaka i slaba, neustrašiva i bojažljiva… Radoznala i nezainteresovana… Oprezna i naivna, tako pametna a ponekad tako glupa… Ne razmišljam o svojim potezima, idem srcem i dušom. Nekad krhka, nekad prejaka… Prilagodljiva a nepokoriva… Nisam zlopamtilo, samo poručujem, sve vam se vratilo. Ne od mene, ja ne vraćam i ne kažnjavam… Ali ima neko gore, što sve vidi i vratiće vam baš onaj ko vam se svidi. Mogu biti šta hoću, uvek ista a drugačija… Ponekad mogu biti i ono što neću. To sam vam ja… Sve to i još mnogo više. I ostavljaću trag, sve dok moje srce diše. Mogu da vam dajem sebe a mogu i da vam poručim:“ Ko vas bre jebe!“ Ponekad se osećam kao stara, draga cipela, koju čuvamo iz nekih sentimentalnih razloga. A ponekad sam ponosna, visoka potpetica, što nosom para oblak. Ko razume shvatiće, ko me izgubi patiće. To sam vam ja… Veliko ništavilo… Puno svega malenog, skupljeno u jedan kosmos, u mene… Čitav jedan svet, ispreplitanih gluposti, mudrosti, tuga i radosti. Poznaju me samo oni koji me vole a nekada ni oni…

Оставите одговор

