Riči

Spremili se moj Milisav i ja da izvedemo našeg pekinezera Ričija u šetnju. Leto na izmaku, fino veče, vetrić pirka, da svo troje malo prošetamo i uživamo. Moj Milisav se baš uparadio za korzo. Onako preplanuo od mora, obukao finu belu košulju od lana, bele lanene pantalone, na nogama bele starke a u ruci povodac i vodi našeg Ričija. Namirisao se moj Milisav da se pogušimo. Srećom napolju smo sad. Šetamo mi tako po kraju, ko da je Riči izveo Milisava u šetnju. Riči trči a Milisava trčka za njim. Ja onako polako hodam za svoju dušu i smeškam se. Vidim ja idu dva fina gopodina, sređena ko moj Milisav, sve u belom. Vidim gledaju ga a moj Milisav sve se nešto stisnuo. Ova dvojica se gurkaju rukama i ne sklanjaju pogled sa njega. Gledaju mog Milisava, ko da je najzgodnija ženska. Moj Mile i guzove ko da je stisnuo. Sad on preuzima vođstvo i vuče Ričija. Ova dvojica se okrenuli i gledaju za njim, samo što se ne sudariše sa mnom. Zagledali se u mog Milisava. Kad im ja rekoh:

-Gospodo, polako, udarićete u damu, gledajući u drugog muškarca.

Oni me zbunjeno pogledaše. Kad se ja nasmejah, jedan od njih je bio moj kolega Miki. Znala sam da je gej, bili smo dobri prijatelji. Raspričasmo se mi tu a mog Milisava još nema, trčka za Ričijem. A naš Riči samo piči. Pozovem ja mog prepadnutog čoveka da ga upoznam. Jedva je prišao, pognute glave. Upoznam ih i na rastanku dobacim Mikiju:

-Miki, što si tako oćelavio?

Miki se samo nasmeja i ode. Kad moj Milisav osu bujicu na mene, kako sam to tako mogla da kažem čoveku. Ja ga pogledah začuđeno i rekoh mu:

-Što? Pa nisam ja kriva što je on ćelav i misliš da on to nije znao?

Оставите одговор

