Volim te

Volim te…
Čuješ li ljubav moju?
Volim te…
Čuješ li moj uzdah?
Čuješ li moju bol?
Volim te…
I neću disati ali ću tebe voleti…
Volim te…
Sanjala sam istinsku, veličanstvenu ljubav bez bola…
Sanjala sam ljubav koja donosi radost…
Sanjala sam ljubav koja pobeđuje sve…
Sanjala sam…
Meni treba samo tvoja ljubav…
Ništa više i ništa manje…
Ja hoću samo čistu ljubav…
Ljubav koja pobeđuje sve!
Neću mrvice ljubavi…
Neću ostatke ljubavi…
Neću ljubav na kašičicu i meru…
Neću malo…
Neću deo…
Neću kopiju ljubavi…
Neću da budem statista…
Neću ljubav bez nadanja…
Hoću ljubav oslobođenu od ovog sveta…
Hoću ljubavnu pustolovinu.
Hoću sve!
Hoći čistu, iskrenu ljubav!
Hoću ljubav ljubav!
Hoću ljubav bez početka i kraja…
Hoću ljubav večnu!
Tiho u sebi živeću svoj san…
Tiho u sebi umiraću…
Umirem zbog bolesti slepila ljubavi…
Umirem zbog izdaje…
Umirem jer ne želim da budem,
polovna polovina…
Umirem jer moja ljubav nije sa ovog sveta…
Umirem jer verujem da ljubav nije prolazna…
Umirem jer moja ljubav je večna…
Umirem zbog izgubljenog sna…
Umirem ali nastaviću tiho u sebi da sanjam…
Umirem ali ne odlazim sa ovoga sveta…
Samo umirem tiho u sebi…
Umirem jer dostojna nisam…
Umirem jer vredna nisam…
Umirem jer nisam tvoja ljubav….
Umirem jer nisi čuo moju ljubav…
Umirem jer pristajem samo na sve!
Umirem jer hrabrosti nemaš…
Umirem jer ti moja ljubav nije dovoljna…
Umirem jer ljubav moja, nije ti dala snagu da pobediš sve!
Umirem jer nisi čuo moju ljubav…
Umirem…
A volim te…
Čuješ li to?

Оставите одговор

