Ja nisam tvoj dom

Ja nisam tvoj dom…
Nikada nisam ni bila,
i nikada neću ni biti…
Mogu da pokušavam,
mogu da ti pružam šanse,
mogu da čekam mlad mesec…
Mogu da čekam nova proleća
ali ništa….
Ja nisam tvoj dom.
Mogu da namestim udobnu postelju,
mogu i da je zagrejem…
Mogu da obrišem prašinu
i umesim ti mirisne kiflice sa džemom…
Mogu svašta ali džaba…
Ja nisam tvoj dom.
Mogu da se smejem,
mogu i da plačem.
Mogu da sedim, stojim, trčim…
Sve je uzalud…
Ja nisam tvoj dom.
Ti čak ni sebe u sebi nemaš…
Ti nisi ni pošten,
ni pravedan…
Nisi ni iskren…
Ti nisi čovek!
i si laž…
Ti si velika laž.
Ti si ogromna laž.
Ti si sebična samozadovoljna laž.
A ja sam žena…
Ja sam povređena žena.
Sve ovo što pišem sada vrišti…
Svaka moja reč vrišti
i ispušta krike moje duše.
Ja nisam tvoj dom.
Оставите одговор

