Reči

Moje ćutanje ti šalje hiljadu reči…

Reči za koje si bio gluv…

Reči koje nisi želeo da čuješ…

Reči koje nisi razumeo…

Reči koje si pustio i propustio.

Reči koje su se izgubile na putu do tebe.

Reči koje su odlepršale sa oblacima

i nestale u vremenu.

Reči ispisane mojom ljubavlju. 

Reči neshvatljive tebi…

Reči koje nikada nisi i nećeš razumeti…

Moje ćutanje ti šalje hiljadu reči…

Reči koje si morao da čuješ.

Reči koje samo retki čuju,

i samo retki razumenju

a mislila sam da si od tih.

Reči koje neki nikada,

nisu ni dobili,

ti si izgubio.

Moje reči neshvaćene i ne doživljene…

Moje ćutanje ti šalje hiljadu reči ljubavi,

koje ti nisi razumeo!

Оставите одговор

