Trebao si da shvatiš

Morao si da imaš oči za mene…
Morao si njima da vidiš moju dušu,
da bi mogao da je sačuvaš.
Tvoj dah je morao imati ukus mog poljupca…
Morao si da hodaš mojim umom,
da napadaš svaku moju misao,
da bi zavladao mojom dušom…
Morao si da savladaš govor mog tela,
i da zagospodariš njime.
Morao si ući u mene,
da bi video moju lepotu…
Trebao si da ljubiš moj vrat,
da me jeza obuzima,
svaki put kada se setim…
Misli, koje su išle dalje od svih misli…
I samo jedna stalna misao, mi…
Večna vatra na koži,
muzika u srcu…
Živ si samo kada si u rukama onoga koga voliš,
i ko tebe voli…
Da, to si trebao da shvatiš…
Nije važno koliko ljudi imaš oko sebe…
Trebalo je da ti bude važno to što imaš mene!
Trebao si to da shvatiš!
Оставите одговор

