Verujem

Moje oči zrače svetlost ljubavi… Zaslepljujuću svetlost što širi sreću. Pogledom ti dajem delove sebe… Doniram radost i budim drhtaje u tebi… Moje oči su tvoje zvezdano nebo. Moje oči sijaju i šalju svetlost moje ljubavi…
Živim svoj put… Dete u meni pleše, nošeno euforijom ljubavi što je imam. U sebi sam zaključala sve svoje snove, čuvam, da ih živim. U meni želja da pomilujem svoje srce, koje lupa od iznenadnih emocija. Lupa od radosti što živim svoju priču…
Otvaram svoj prozor i čekam da sa neba padne zvezda za mene. Verujem da će mi nebo poslati ono što mi treba… Radujem se, jer nebo zna ko sam ja. Moj život se vrti oko mojih snova. Šaljem odjeke sebe i verujem da sve zavisi od mene. Ne može me niko zaustaviti da sanjam, jer ja verujem…
Оставите одговор

