Obični ljudi

Nisam ja neko bitan na ovom svetu… Tek obična mala ženica… Vodim običan život. Družim se sa običnim ljudima. Dani mi prolaze uobičajeno… Obična sam … Kao i svi  vi… Obični ljudi. Mi divno obični ljudi. Ljudi koji ovaj svet čine bogatijim i lepšim . Zbog nas se neće podizati spomenici. I naša imena će jednog dana biti zaboravljena. Ali mi sada ovaj svet činimo boljim mestom za život! Obični ljudi ne vide razliku između ljudi… Bio neko doktor, profesor, fizički radnik, frizerka, kasirka, menadžerka… Čovek sa sela ili iz grada… Svi smo mi isti. Obični ljudi,  sa običnim životima! Obični ljudi koji su shvatili mudrost života, koji su shvatli prave vrednosti u životu! Obični ljudi koji su zadovoljni i zahvalni za ono što imaju. Obični ljudi koji ne žele moć nad drugim ljudima. Obični ljudi koji misle svojom glavom i ne služe ničijoj ideologiji! Budite obični ljudi koji misle svojom glavom. Ne dozvolite da vam neko nameće svoje ideje i mišljenje o životu i kako treba da ga živite i kakav život treba da vam bude. Mislite svojom glavom.. Budite obični, dobri ljudi! Budite obični mudri ljudi, koji ne dozvoljavaju autoritetima da im nameću pogrešne ideje o smislu života. Ne sledite nikoga… Sledite svoje srce! Nemojte dozvoliti da budete samo jedan aparat u ovoj mašineriji koju nameću neki… Nećete nikada biti srećni. Nećete biti zadovoljni ako dozvolite da živite onako kako vam neko govori da treba da živite! Sledite sebe. Dajte sebi vremena da sagledate okolnosti i shvatite šta je najbolje za vas. Budite obični ljudi koji žive svoje divne obične živote. Mi nismo takmičari… Nismo ni glumci… Ne pristajte na nametnute uloge. Svi smo mi isti, jednaki… To je važno da shvatite… Svi smo mi obični! Batalite moć… Batalite moćnike… To je iluzija. I oni su samo obični ljudi.  Svi smo mi obični ljudi… Isti među jednakima!

Оставите одговор

