Za moje najmilije, prepoznajte se…

Kada pogledam iza, na sebe, na tragove svog života ja vidim bol. I vidim sebe nasmejanu… Svi mi se rodimo i umiremo sa bolom a ponekad najveća bol nam donosi najveća otrežnjenja, i najveće radosti. Bol bi trebao da nam otvori oči, da cenimo sve ono između, sve trenutke radosti. Sa bolom se rodimo, živimo i umiremo. Najveći osmeh, krije i najveći bol. Mudar čovek je naučio, šta je važno, ne prepustiti se, ne predati se. Davno su mi lekari rekli, nauči da živiš sa bolom. Naučila sam. Radujem se svakom trenutku svog života. Uveče se zahvalim na divnom danu, ujutru se budim sa osmehom i verom u divan dan. I srećna sam, i smejem se… I imam radosti oko sebe, koje me grle svojom ljubavlju i brinu o meni. I imam u sebi radosti i ljubavi da grlim sve oko sebe. A to je ono što je važno! Grlim život a on grli mene. I napravi se tu selekcija, odu svi oni koji ne mogu da podnesu tu radost što je bol nosi sa sobom. Odu svi oni što nisu naučili šta je i ko je važan. U nama je i bol, i sreća, pa šta će pobediti, mi biramo. Ja izabrala da budem zahvalna i srećna a život me nagradio ljudima prepunim ljubavi. Znaju oni ko su, volim vas. ❤ Sami ne možemo. ❤
 
Živeti sa bolom i doživljavati da vam nepoznati ljudi kažu: “Vi ste sunce, vi ste uneli radost u ovaj prostor.” , pa gde ćeš veće radosti?
Оставите одговор

