Neću-hoću

Neću ja da ti trebam pa da me zato voliš!
Neću da me voliš zato što se plašiš samoće!
Neću da si sam i da me zbog straha držiš!
Neću usamljenosti tvojoj zamena da budem!
Neću da sam slamka davljeniku!
Neću da se daviš
a ja samo ruka koja te drži da budem!
Neću bilo ko da budem!
Neću bilo šta da ti budem!
Neću tvoju nemoć da trpim!
Neću tvoju tugu da lečim!
Neću strahove tvoje da hranim!
Neću laži!
Neću mrvice!
Neću…
Neću…
Puno toga neću!
Hoću da me voliš i zato da ti trebam!
Hoću da voliš svoju samoću,
znaću tada da voliš i mene!
Hoću da možeš da živiš sam a ja drug da ti budem!
Hoću tvoja potreba uvek da budem!
Hoću da hrabro plivamo držeći se za ruke!
Hoću da budem tvoja polovina!
Hoću da budem tvoja moć, snaga!
Hoću da budem tvoja radost i sreća!
Hoću da budem tvoja prva i poslednja misao!
Hoću da budem deo svake tvoje želje!
Hoću da zajedno delimo sve snove!
Hoću da me voliš kao da sutra ne postoji!
Hoću da želiš svaki trenutak da utopiš u mene!
Hoću da podneseš svaku moju reč i iskrenost!
Hoću da me voliš ovakvu… Savršeno nesavršenu!
Hoću da zauvek budem tvoja žudnja!
Hoću da budem vazduh koji dišeš!
Hoću da budem tvoj smisao i krajnji cilj!
Hoću da budem tvoje sve…
Na manje ne pristajem!1466220_944939608867923_6492418521738110794_n
Оставите одговор

