Greške

Svi smo pravili greške u životu… Mnogo grešaka. Saplitali se o svoje greške a i o tuđe. Ali najveća greška je, ne voleti sebe.

Greške su deo života i našeg iskustva. Greške su naše učiteljice. Hoću život sa greškama. Želim život kao iz filma. Želim život u kom nikada i ništa nije kasno. Hoću da živim i da ne spavam zbog svojih grešaka. Hoću život sa svim onim sitnim problemima koji mi pokazuju da sam živa. Želim život da živim. Želim da hodam srećna sa osmehom na licu. Hoću da živim i da volim sebe grešnu, sa svim svojim greškama.

Hoću da i kada sam savijena pod teretom života, i grešaka svojih i tuđih, da se radujem i nađem u sebi hrabrost da se smejem i živim. Da plačem od radosti i smejem se kada sam tužna. Jer, ja sam jaka žena. I neću da upadnem u zamku onih koji bi da me vide nesrećnu. Neću da padam na one što bi da me uvrede i povrede. Ne dozvoljavam da me vaša zloba dodirne. Znam svoje granice. Poznajem sve svoje mane, isto tako znam i koliko vredim, i koliko vrlina imam. Vaše loše namere me neće naterati da napravim grešku i postanem zla. Ja volim sebe. Mogu samo da se ponekad malčice da se rastužim kada vidim koliko loših namera svuda oko mene. Mogu ponekad da zaćutim i da prestanem da gledam u vašem pravcu. Mogu svašta ali ja biram da volim sebe, da se nadam i da verujem. Biram da iz svake svoje greške nešto naučim.

Оставите одговор

