O nevidljivim ljudima, o beskućnicima!

Ovaj svet je postao surov a ljudi bezosećajni! Čitala sam o beskućniku koji je pao a „ONI“ i su ga preskakali. Čovek je krvario a „ONI“ su ga obilazili!

Ti nevidljivi ljudi, diskretni i tihi, koji prolaze pored nas kao senke i ne ostavljaju trag iza sebe… Ne treba im puno ali im svi dugujemo malo dostojanstva i humanosti! Samo ljudi sa velikim srcem mogu da zamisle i osete njihov život. Ostali ih preskaču na ulici!  Ti nevidljivi ljudi iz senke imaju osećanja i emocije, sakupljene i sakrivene ispod kartonskih kutija. Mi štitimo hladnoćom svoje lažne, licemerne svetove. Možemo im dati bar osmeh i lepu reč! I oni imaju nešto da kažu. Imaju svoje priče… Ali nemaju kome da ih ispričaju, jer ih niko ne vidi, jer su nevidljivi u očima ovog surovog sveta! Nevidljivi su  u nečijim očima ali su zato vidljvi u nečijim srcima! Budite ljudi sa srcem. Budite humani! Dajmo im malo dostojanstva i naše dobrote! Hvala svim divnim ljudima koji nikada ne bi preskočili ili zaobišli čoveka koji leži na ulici! Najlepše reči zahvalnosti koje sam u životu dobila su od jednog beskućnika. Tražio mi je cigaretu, izvadila sam ponudila ga i sve to sa osmehom. Za mene je to bila tek cigareta manje a znate šta mi je on rekao? Rekao je: „Hvala ti za cigaru ali još više ti hvala za osmeh koji si mi poklonila!“ Moram li još nešto da vam kažem?

beskucnici

Оставите одговор

