Lakše je

Doći će dan… Svanuće jedno novo jutro… Spavaćemo jedno pored drugog… Vodićemo ljubav… I prepoznaćemo se… Naš dah će biti u istom ritmu… Sklopljene ruke i moja utroba koja te pozdravlja… Doći će dan… Dan kada ću reći: “Da to si ti… “ I dan kada ćeš mi reći: “Da to si ti!” I više neću biti izgubljena… Izgubiću se u tebi… Sve neizgovorene reči, reći ćemo… Sve ono što nismo nikada čuli od drugih, sada ćemo čuti… Ispunićeš tada sve moje želje i daćeš mi sve… Obojićemo sive oblake, dok se predajemo mesecu… Mazićemo se ispod neizmernog neba, koje će oplemeniti naše zadovoljstvo… Sreća će nas kazniti, ljubavlju…
Nećemo više trčati u ovom ludom svetu… Nećemo morati da razmišljamo o sutra… O budućnosti, o mogućnostima… Nama će vreme stati… Odbacićemo sva očekivanja od drugih ljudi i posvetiti se našoj suštini… Ambicija i sebičluk više neće postojtai za nas… Znaćemo šta je važno… Više nećemo zaboravljati sebe…Usporićemo… Disaćemo polako… Živećemo u trenutku i za trenutak… Posvećeni duši i srcu… Uronjeni jedno u drugo… Otvorićemo svoje kaveze i biti slobodni… Slobodni od lažne slobode… Nećemo više skupljati krila… Letećemo i davaćemo ljubav jedno drugom… Čuvaćemo naše rane… Neće više biti ravnodušnosti i nesreće… Neće više biti odsutnosti… Nećemo više pevati usamljene pesme… Naše oči će obojiti nas… Želja će nas gutati… Ti ćeš biti u meni… Držaćeš ruke na mojoj kosi… Ja ću te gledati i gutati… Vijorićemo se lagano kao povetarac, zagrljeni… Vazduh će biti ispunjen našom željom… I lagano, kretaćemo se jedno ka drugom, dok se ne spojimo u jedno… I čežnja, i želja, i ljubav naša će biti večnost… Reči nam neće biti potrebne… Naša tela će da govore za nas… Nemi krici će se širiti svuda oko nas… Ispreplitani jezici će da ćute… Dodiri će da šapuću sve naše tajne i želje… Ljubav se oseća… Pogledaćmo u nebo a svemir će biti u nama… I svi trenuci će ostati da žive u nama… Nećemo obećati ništa a ispunićemo sve želje…
Sada dajem samo osmeh… Lakše je… Sada odustajem… Lakše je… Sada pišem… Lakše je… Sada zaboravljam… Lakše je…. Možda sam glupa sada ali lakše je… Lakše je… Univerzum zna… Svakome vrati onako kako zaslužuje…
Оставите одговор

