Krila

Raspadam se na hiljadu komadića… Komadi od želja i snova…
Iskrice radosti, tragovi pogleda… Svi dodiri i uzdasi…
Okeani osećaja i misli… Poljupci i zagrljaji…
Sve se raspada sada i lebdi oko mene…
A ja sam napravila sebi krila, da letim slobodno…
Senzualno i nežno, kidam sve okove….
U besu, kao lavica, ja štitim sebe…
Lakoćom oblaka, plovim kroz još jedan dan…
Čuda su svuda oko mene… Magiju stvaram sama…
Nesavršenost u božanskoj meni…
Nesavršenost u božanskoj prirodi, svakoga od nas…
I odmah tu iza ugla, je jedan novi svet…
Tanki zidovi što dele nas… Neočekivani susreti…
Očekivani rastanci… Početak i kraj…
Normalne stvari i sve ono što čini nas, i naše srce…
Hiljade komadića i tragova naših života…
Vreme i tišina…
Osećaj je sve…
Previše pitanja… Odgovora nigde… Izvesno ništa nije…
Osmehnuti se bolu… Pokazati zube strahu…
Krenuti kroz oluju i maglu… Ići kroz talase, koji nas ruše…
Padati i ustajati… Boriti se i leteti… Nema sakrivanja…
Nema bežanja…  Sve nas pronađe… I san, i java…
Neka lete komadi prošlosti… Sve loše misli…
Rane i osakaćeni entuzijazam…
Promašene ljubavi i nezadovoljstva…
Priče i postupci… Sitničavost i banalnost…
Neka sve sada odleti u prošlost…
Neka sve sada bude istorija…
Ne vidim ti lice…
Ne čujem ti glas…
Ja putujem…
I letim slobodna…
Slobodna od planova i predrasuda…
Oslobođena od grehova prošlosti…
Grehova koje je neko drugi činio a ja plaćala ceh…
Oslobođena da putujem, dok ne čujem tvoj glas
i ne vidim tvoje lice…
Živim da vidim, oči koje gledaju mene…
Da se sruše sve brane, što dele nas…Brane što kriju ljudsko biće…
Pasti a ruka ispružena te čeka… Pasti i ustati…
Usati i pratiti srce… Srce i intuiciju…
To je sve…
Neka sad lete komadi… Komadi prošlosti…
A ja letim slobodno, na svojim krilima…
Оставите одговор

