Kukavički

Biće bolje sutra…
Ali dani prolaze…
Sutra prolaze…
Mi ih nismo hvatali,
nismo ih koristili,
nismo ih cenili…
Samo čekanje
i očekivanje…
Čekanje i isčekivanje…
Iznova, i iznova negiranje…
A život se nasatavlja…
Sutra je postalo prošlost…
Propušteni pogledi duše,
izgubljeni poljupci očiju…
Samo tišina kao odgovor…
Kukavički…
Bez cilja i podrške,
izgubljen u veličini sebe…
Bez osnova, i baze ,
zalutao u svojoj visini…
Izgubljen u magli svoje sujete…
Polažeš plodove svoje prošlosti,
u mauzolej svojih dela,
pogrešnih izbora, i propuštenih šansi…
Ismejavaš mene
i moje reči…
Ismejavaš stihove moje duše…
Bila sam hrana,
za sve tvoje gladne dane…
Negirao si moje postojanje…
Skratio naše trajanje…
Ubrzao nestajanje…
Kukavički…
Оставите одговор

