Pišem vam

Iz dana u dan, ja vam pišem knjigu svog života… Pišem je srcem. Punim ove bele listove svojim mislima i svojom ljubavlju… Moje emocije me teraju da to radim, da probam, da poletim… Pišem vam ono o čemu me život naučio… A naučio me da oko zna da prevari ali srce ne. Voleti, živeti i uživati u zadovljstvima života. Svetlost koja sija u našem srcu, je svetlost koja obasjava nas i naš put… Svako srce je jedinstveno, posebno i ono nam daje život i daje nam ljubav… Nisam popila svu mudrost sveta i neću nikada… Ljudi smo i grešimo. Ja pišem da oslobodim sunce i ljubav iz sebe. Pišem da utešim sebe i još po nekoga… Pišem da ugrejem sebe i ugrejem vas… Poklanjam vam svoje osmehe… Jer osmeh je sunce koje nas greje iznutra… I poklanjam vam odlomke svog života. Maglovite trenutke i intimne mirise… Pričam vam neke priče, jer vi ste moji tajni saučesnici. Neke priče vas pitaju a neke vam daju odgovore… Ono što ste čuli, čulo je vaše srce… Ne ućutkujte me… Ovo sam ja. Ja pišem srcem knjigu svog života. I ne tražite da ugasim svetlo svog srca… Ono svetli i osvetljava put ljubavi… Moj put. Pišem… Pišem i dišem… A reči tako malo znače ako ih ne osećate u sebi i na svojoj koži. Zažmurite i osetite… Putujmo zajedno u našem svetu ispunjenom ljubavlju… Život se živi ljubavlju… To vam ja pišem…

2 thoughts on “Pišem vam

Оставите одговор

