Ako si odlučio da voliš nekoga poput mene

Ako odlučiš da voliš nekoga poput mene…
Zaboravi sve od pre…
Izbriši sve nabore iz svoje duše…
Izbriši sva sećanja…
Mene moraš voleti jače…
Ako odlučiš da voliš nekoga pout mene…
Nekoga ko je naučio,
da se oslanja samo na sebe…
Odluči da voliš jače…
Odluči da to budem samo ja…
Ja i niko više…
Zaboravi bajke,
koje si pričao pre…
Zaboravi senzacionalna obećanja…
Zaboravi prazne priče…
Meni ne treba to…
Ako si odlučio da voliš nekoga poput mene…
Nauči da voliš srcem
a ne umom…
Jer neko pout mene,
istinski voli…
Ako si odllučio da voliš nekoga pout mene…
I kad zabrljam, moraš me voleti…
I kad mi je teško, moraš me voleti…
I kad mi trebaš, moraš me voleti…
Moraš voleti sve moje nesigurnosti
i sve moje strahove…
Moraš me voleti svom silinom…
Jer ja sam pravi poklon,
u ovom surovom svetu….
Moraš uraditi sve…
Jer sve može nestati,
za dva sata,
za dva dana,
za dva meseca…
Možemo postati stranci…
Jedan pogrešan potez,
jedna kap,
može izbrisati sve bliskosti…
Zato, ako si odlučio da voliš nekoga poput mene…
Moraš me držati čvrsto,
uz sebe i biti nežan…
Moraš čuvati svaki moj deo…
Moraš napraviti sklonište za mene…
Moraš me zaslužiti…
Ako si odlučio da voliš nekoga poput mene,
zamisli da si slikar
i naslikaj osećaj sreće za mene…
Naslikaj mesto,
gde ću biti slobodna da dišem…
Naslikaj, osveženje za moj um i dušu…
Ako si odlučio da voliš nekoga poput mene,
zapamti ovo,
mač ima dve oštrice…
Оставите одговор

