Bez naslova

Ovo je moja priča bez naslova, za tebe… Pomisao na tebe živi u mom srcu. Kada te osetim i pogledam, obuzme me strast i vodi me… Izgubim i dušu, i telo, i razum… Ukus naših želja… Ukus tvojih poljubaca… Toplina naših dodira… Između strasti i ljubavi, mi postajemo jedno. Budim se, i u meni najlepši osećaj… Imam te pored sebe… Snaga i moć su ljubav u nama. Dobiti ono što duša želi… To je prava radost. Želim da preletim sve horizonte umotana u tvoje ruke. Želim samo male fragmente realnog života, sve drugo da budu ostvareni snovi. Zadržati nekoga možemo zauvek… U svojoj duši i srcu. Reći ću ti sve ono što znaš… Naša ljubav ispunjena bezbrojnim trenucima ludila. Naši trenuci gde su naše oči, rekle sve našoj duši. Sa tobom gostujem u večnosti… Našla sam mesto gde želim da ostanem zauvek, to su tvoje ruke.
Ovo je sada hitno!
Reci mi brzo, da li sam zauvek u tvom srcu?
Оставите одговор

